pondělí 5. září 2011

Aby tu nebylo přeogarkováno (Jano z http://rooster-hill.blogspot.com/ !:) - Jasmínka od Andulky..










5 komentářů:

  1. Ale to já se ráda mrknu na sympatické ogary, estrogenů mám v práci a doma až nad hlavu....

    OdpovědětVymazat
  2. .o) ale já to psala taky v dobrým, že ten klučičí kolektiv je super, Dášo (a Bohdano) :o)) Každopádně Jasmínka vypadá, že s klukama drží zdatně krok, tak má být! Hoja!

    OdpovědětVymazat
  3. no to víš, dneska mi z těch "mých"žen po dovolené málem explodoval mozek,tak to je z toho přetlaku.

    OdpovědětVymazat
  4. :)), Jano, vždyť já vím, jsem si dělala legraci..:) A pro Bohdanu příště zase nějaký ogárek, kvůli tomu přetlaku..;)

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, děkuji za milý komentář na mém blogu!! Jsi moc fajn! :)

    OdpovědětVymazat